Sidor

lördag 24 september 2011

Mitt i kaoset


Som jag redan sagt flyttade vi förra helgen. Underbart är det att glida omkring i tusen salar och gångar istället för att trängas i en liten etta. Eller ja, två och en halv sal, och två små gångar finns det faktiskt. Och halvan är mitt pysselrum! Hur grymt är inte det. Än så länge har jag inte ens fått upp en tiondel av allt som ska vara där, men det är på gång.... Kaos och oreda i lägenheten innebär tyvärr mindre hantverkstid men jag tror att slutresultatet kommer bli det motsatta. Som ni ser har åtminstone screentrycksram, screentrycksfärger, två garnkorgar och garnvindan kommit på plats!

Plus ett par halsband som alltid har hängt på den där hyllan och nog ska få göra det nu också. Kaninen vann jag hos Karins Konstgrepp i min första bloggtävling! Hon var en av de bloggerskorna som inspirerade mig till att börja skriva. Fast om jag ska kunna mäta mig med henne får jag nog blogga lite mer och lite coolare... Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar