Sidor

söndag 28 augusti 2011

Inflyttningspresent till mig själv

Jag som inte ens gillar mormorsrutor! Men så ramlade jag på den här finfina filten hos Stickat och Vrickat och tänkte att jag bara måste ha en stor ny filt till lägenheten som vi flyttar till i mitten av september. Men att välja färg när man har en hel hög med vackra alpackanystan hemma... Det tog sin lilla tid. Det orangea var fint på nystanet men tillsammans med det svarta tycker jag att det ser ut som varningstejp eller nåt. Till slut föll valet på blått, grått, blågrått, svart och vitt. Känner mig supernöjd och snart kommer ni få se hur det blir! En ruta om dagen ska man väl i alla fall kunna pressa ur sig... Har ju koftan med tight deadline så egentligen känns det lite korkat att börja på något nytt men ni vet hur det är när man bara måste göra en viss grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar